برزیل، فراتر ز باور
دانستنی های گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 01 اردیبهشت ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه






Brazil اغلب یادآور کارنوال، سواحل باشکوه، مجسمه سر به فلک کشیده مسیح و غذاهای دل‌چسب است. کشوری با ابعاد خیره کننده و مناظر متنوع!

«برزیل» با انبوهی از شگفتی‌های طبیعی، پارک‌های ملی، ماجراجویی و فعالیت‌های فضای باز، یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه هیجان و گذراندن تعطیلات است. 

Marcelo Freixo، مدیرعامل هیئت گردشگری برزیل می‌گوید: «اخیرا تقاضا برای دیدار از طبیعت این کشور افزایش پیدا کرده است. برزیل برای مدتی طولانی بر کارنوال ها و سواحل آفتابی خود متمرکز بود اما اکنون گردشگری و بازسازی از اولویت‌های مهم ما می‌باشند.»








Amazon rainforest (جنگل‌های بارانی آمازون)، با وسعت بیش از 6 میلیون کیلومتر و تنوع زیستی بی‌نظیر آن با میلیون‌ها گونه گیاه، جانور و حشره کشف نشده، از عجایب این سرزمین پهناور هستند. 

Amazon River بزرگ‌ترین رودخانه جهان از لحاظ حجم آب‌دهی، از دل این جنگل انبوه می‌گذرد. «آمازون» نقشی حیاتی در حفظ اکوسیستم دارد.

Pantanal بزرگ‌ترین تالاب گرمسیری جهان در جنوب برزیل قرار گرفته است. این دشت وسیع در فصل‌های بارانی زیستگاه حیوانات وحشی مثل jaguars، caimans، capybaras و بسیاری از گونه‌های کمیاب پرندگان می‌شود. این بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به طبیعت و محققان از سراسر دنیاست.

Iguazu Falls در امتداد مرز با آرژانتین، بر فراز صخره‌ها و میان جنگل قرا گرفته است. آبشاری باشکوه که از 275 آبشار انفرادی تشکیل شده است. 










در Rio Negro و Rio Solimões که قدرت‌مندترن شاخه‌های رود آمازون هستند، می‌توانید قایق یا بلم سواری کنید و از دیدن دلفین های صورتی لذت ببرید.

Recife، در شمال شرقی برزیل، جایی که نزدیک به 100 کشتی در اعماق اقیانوس خوابیده اند یکی از شگفتی‌های آن و هم‌چنین Fernando de Noronha، مجمع الجزایری بکر در شمال شرقی این کشور با مرجان های شکننده و آب‌های شفاف که محلی مناسب برای غواصی در عمق 40 متری و دیدن انواع نهنگ، کوسه‌های صخره‌ای و دلقک ماهی ها هستند، از دیگر جذابیت‌های این نقطه شگفت انگیز دنیا هستند. 

 Chapada dos Veadeiros National Park یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌روی در برزیل است. این پارک ملی که در قلب کشور واقع شده است بهشتی برای دوست‌داران طبیعت به حساب می‌آید. صخره‌های باستانی، آبشارهای فراوان و حیات وحش متنوع، تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های این منطقه هستند. 

برای طرفداران هیجان و دوچرخه سواری که به دنبال چالش هستند، Serra da Canastra National Park بهترین مکان است. زمین های متنوع، مسیرهای پر پیچ و خم و مناظر چشمگیر از مهم ترین ویژگی‌های این پارک ملی هستند. 









برای دیدن شگفتی‌های این سرزمین پهناور با ما همراه باشید

راه خیال سفر


مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O