دور دنیا در 1001 روز
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 18 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه





ممکن است دور دنیا را در 80 روز نتوانیم بگردیم اما این رویا در 1001 روز میتواند برای مان محقق شود. 

MV Lara طی سه سال قرار است 130000 مایل را طی کند و مهمانان خود را برای بازدید از 148 کشور، در 375 بندر در هر قاره همراهی کند.

این سفر سه ساله در ماه November سال 2023 و از شهر استانبول در کشور ترکیه آغاز خواهد شد.

قیمت ها از 38513 دلار شروع شده و بر اساس محل اقامت تا 98226 دلار در سال افزایش می‌یابد. قاعدتا کسانی هم هستند که مایل به پرداخت هزینه پایین‌تر اند و این تنها در دو صورت امکان‌پذیر است. اول این که اتاق خود را با دوستان و یا خانواده خود به اشتراک بگذارند و دوم این که در طرحی، مسافران با گروهی دیگر صاحب کابین شده و زمان خود را تقسیم ‌کنند. 

فضاهای داخلی شامل کابین های 145 فوت که امکاناتی چون تخت دونفره، حمام و میز دارند تا 220 فوت که سوئیت هایی بالکن دار با اتاق نشیمن اضافی هستند، می‌شود.





برای صرف وعده های غذایی، مسافران می‌توانند از 2 رستوران اصلی کشتی استفاده کنند. هم چنین در کافه روی عرشه که در کنار استخر قرار گرفته است بروند. سرویس اتاق نیز امکان دیگری است که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. 

امکانات دیگر کشتی، شامل عرشه آفتاب، شبیه ساز گلف، مرکز تناسب اندام، بیمارستان ( با امکان مراقبت‌های بهداشتی دندان، داروخانه، تجهیزات پیشرفته بیمارستانی و حتی برخی جراحی ها )، مرکز تجاری، اتاق‌های جلسه، کتابخانه و سالن استراحت می‌شود.

در «بارسلون» و «میامی»، مسافران جدیدی به کشتی سوار خواهند شد. هم چنین کشتی در شهرهای بزرگی مانند «شانگهای» و «سنگاپور» تا 7 شب توقف خواهد داشت.

طی این سفر، مسافران علاقه‌مند، به مکان های نمادین و میراث جهانی یونسکومی‌توانند از مکان هایی چون Pyramids در کشور مصر، Machu Picchu در پرو، Great Wall در چین، Christ the Redeemer statue در ریودوژانیرو و Taj Mahal در هند نیز بازدید داشته باشند. 

Life at Sea Cruises (مجری برگزار کننده این سفر)، بر این باور است که: «تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا شیفته سفرهای دریایی هستند. آن ها برای تجربه دریانوردی با مدت نامحدود، گاهی آن را به سفری که هرگز به پایان نمی‌رسد، تبدیل می‌کنند.»








بهترین سفرهای دور دنیا را از ما بخواهید

راه خیال سفر

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O