معرفی مراکز خرید استانبول

ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک تا کنون به دلیل کیفیت خوب اجناس، دسترسی آسان و محیط دوست داشتنی‌اش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و هم اکنون از محبوب ترین مراکز خرید در شهر استانبول به شمار می آید.
این مجتمع با در نظر گرفتن 2 طبقه زیرهمکف مجموعا 4 طبقه و 291 مغازه دارد که میتونید بیشتر برندهای محبوب محلی ترکیه و همچنین برندهای مشهور بین المللی را در میان آنها ببینید.
در این مرکز تفریحی علاوه بر خرید پوشاک و گشت‌وگذار می‌توانید در سینمای فوق العاده مجموعه هم تماشاگر فیلم های روز دنیا باشید و یا یک وعده غذای خوشمزه را در کنار دوستان تان در رستوران و کافه های ایستینیه پارک نوش جان کنید.

از نظر امکانات هم باید بگوییم که این مرکز از وضعیت خوبی برخوردار است، برای مثال دارای پارکینگی با ظرفیت ۳۶۰۰ اتومبیل است و سرویس های بهداشتی تمیز و لوکسی هم دارد. جالب اینجاست که اگر قصد خرید پوشاک را هم ندارید این مرکز آن قدر تفریح و سرگرمی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید فقط به قصد خوشگذرانی به ایستینیه بروید. در این مکان ۱۲ سالن به تفریحاتی چون سینما و تئاتر و ورزشگاه اختصاص داده شده که گردشگران را سرگرم می کنند، اما این ها تنها گوشه ای از امکانات ایستینیه به شمار می آیند.

می‌توان به صورت کلی گفت کالاهایی که در مرکز خرید ایستینیه پارک عرضه می شوند ارزان قیمت نیستند و اغلب آن‌ها برندهای مشهور دنیا هستند. اگر در جستجوی مرکز خریدی با کالاهای ارزان قیمت به استانبول سفر کرده اید، ایستینیه پارک گزینه مناسبی برای شما نیست مگر آن که در زمان های حراج به این مکان مراجعه کنید.

درست است که این روزها برندهای گوناگون طرفداران زیادی دارند و افراد بسیاری حاضرند هزینه های گزافی بابت خرید از این مارک ها بپردازند؛ اما همیشه افرادی هم پیدا می شوند که گردش در میان بازارهای محلی را ترجیح می دهند. گردش و خرید در میان بومیان یک منطقه تجربه جالبی خواهد بود به خصوص اگر به کشوری خارجی سفر کرده باشید.

در مرکز خرید ایستینیه پارک به طرفداران بازارهای محلی نیز توجه شده است. در محوطه این مجتمع تجاری بازاری محلی و سنتی ساخته اند که می توان گفت نوعی بازار تره بار است. بد نیست بدانید که کالاهایی که در اینجا عرضه می شوند از کیفیت خوبی برخوردارند و به صورت روزانه تهیه می شوند و تازه هستند.

 دور تا دور این بازارچه پر از رستوران است تا بتوانید در گوشه ای آرام گرفته و کمی غذا و خوراکی سبک نوش جان کنید و به تماشای این بازار زیبا بپردازید. تنوع غذایی هم در این رستوران ها قابل قبول است. پیشنهاد می کنیم در میان گردش تان در فروشگاه های لوکس ایستینیه پارک از این بازارچه دوست داشتنی نیز دیدن کنید.

طبقه منفی یک مرکز خرید ایستینیه پارک از طبقات مناسب گردشگران ایرانی است چرا که اغلب برندهای مورد علاقه آنها از جمله آدیداس، کمپر، گپ، کوتون، لویی ویتون، نایک و پوما در این طبقه قرار دارند.

در سایر طبقات هم می‌توانید برندهای مشهوری مثل کالوین کلین، شنل، زارا، کریستین دیور، گوچی و... را بیابید.

 ترکیه، استانبول، محله پینار، خیابان کاتار، پلاک 73

زورلو سنتر

زورلو سنتر مرکز خریدی مجلل، مدرن و یکی از محبوب ترین مراکز تجاری استانبول است که در بخش اروپایی شهر و در نزدیک میدان تکسیم قرار دارد. در زورلو سنتر حدود 205 فروشگاه مختلف قرار گرفته است.

می‌شه گفت این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید استانبول است که در آن شعبه مکعبی و نمادین اپل استور، برندهای مطرح دنیا در زمینه پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و ... همگی زیر یک سقف به چشم می خورند. البته که زورلو سنتر تنها به مغازه های بی شمار و ظاهر بیرونی جذاب خود تکیه نمی کند و وجود امکاناتی چون رستوران ها و کافه های معتبر و مختلف، سینما و امکانات تفریحی دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.جالب است بدانید که زورلو سنتر، علاوه بر کارکردی تجاری، همزمان محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی است و هتل ۵ ستاره، چندین دفتر و مجتمعی مسکونی از دیگر بخش های این مجموعه وسیع هستند.

با توجه به لوکس بودن این مرکز بنابراین خرید و تفریحات آن نیز به نوع خود گران و لاکچری محسوب می‌شوند.

برندهایی مثل فندی، دیور، لویی ویتون، ویکتوریا سیکرت، اچ اند ام، کوتون، بربری، منگو و... را می‌توانید بیابید.

ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

 

 مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر با معماری جذاب و بی‌نظیر یکی از جاهای دیدنی استانبول است. این مرکز خرید مدرن با وجود فروشگاه‌‎‌های متنوع از برندهای مشهور و همچنین با امکانات تفریحی و رفاهی مانند سالن‌های سینما، شهربازی سرپوشیده، کافه و رستوران‌های ترکی، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

مرکز خرید جواهر استانبول که به‌ آن جواهیر ترکیه نیز گفته می‌شود، در قسمت اروپایی استانبول و در منطقه شیشلی  واقع شده است که یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌رود. این مرکز خرید به‌وسیله خودرو شخصی، اتوبوس و مترو قابل‌ دسترسی است.

فاصله مرکز خرید جواهر با میدان تکسیم ۳٫۵ کیلومتر و فاصله با فرودگاه «صبیحا گوکچن» ۴۰ کیلومتر است. همچنین این مرکز خرید با فرودگاه جدید استانبول حدود ۳۶ کیلومتر فاصله دارد.

دسترسی به مرکز خرید جواهر با مترو آسان است؛ چراکه ایستگاه مترو شیشلی در خط M2 مترو استانبول در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد. شما در هر نقطه از شهر‌که باشید، با استفاده از راهنمای مترو استانبول می‌توانید خود را به خط M2 مترو در مسیر ینی‌کاپی-حاجی عثمان برسانید و در ایستگاه شیشلی-مجیدیه‌کوی پیاده شوید و با استفاده از تابلوهای خروجی، به‌سمت شیشلی بروید. اکنون مرکز خرید جواهر استانبول تنها چند ده متر با شما فاصله دارد و پس از یک دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. این مرکز دارای 6 طبقه است که بیشتر برندهای معتبر ترکیه و دنیا را دارد برندهایی مثل آکسو، آدل، ایپک‌یول، توییست، ماوی و برشکا، کوتون، دفاکتو، ال سی وای‌کی‌کی، زارا، منگو و... برای پوشاک. کوچ‌تاش، چیلک، مادام کوکو، انزا هوم، زارا هوم و... برای لوازم و اکسسوری منزل. برندهای گراتیس، مک، فلورمار و گلدن رز برای لوازم آرایش. برندهای شهور ورزشی مثل آدیداس، پوماريا، ریباک، اسکچرز.

بیشتر برندهای مشهور مرکز خرید جواهر استانبول مانند ال سی وایکیکی، زارا و ... هم‌زمان با حراج‌های فصلی ترکیه کالاهای خود را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسانند؛ بنابراین، در ماه‌های پایانی هر فصل می‌توانید از حراج‌ها بهره‌مند شوید.

مرکز خرید جواهر استانبول علاوه بر فروشگاه، کافه و رستوران امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که در کنار خرید می‌توانید از آن‌ها نیز لذت ببرید. از این امکانات تفریحی می‌توان به سینماکسیموم، شهر بازی فان لب و ... اشاره کرد.

ترکیه، استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله ماییس، خیابان بیوک دره، مرکز خرید جواهر استانبول

 

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O