تورهای جنوب شرقی آسیا

بهترین و با کیفیت ترین تورهای جنوب شرق آسیا را از ما بخواهید.

آژانس هواپیمایی راه خیال مجری مستقیم تورهای جنوب آسیای شرقی است 
منطقه آسیای جنوب شرقی شامل هفت کشور اصلی آسیا و سه کشور جزیره‌ای می‌باشد.

وسعت این منطقه در حدود چهار میلیون کیلومتر مربع میباشدو البته این منطقه بیشتر شامل سرزمین‌های کوهستانی و جنگل‌های استوایی، همراه با ساحل ماندابی میباشد.

جهت مشاوره یا خرید تور متناسب با بودجه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید

021-22748810

0900-1093909


 

مسیرهایی  که آژانس راه خیال  به طور  اختصاصی روی آن تور برگزار میکند شامل :

1. مالزی

مالزی کشوری است که به متنوع بودن مشهور است. این متنوع بودن را نه فقط در طبیعت مالزی بلکه در اقوام، ادیان، پوشش و فرهنگ‌های موجود در مالزی نیز می‌توان مشاهده کرد.

 مالزی یکی از جذابترین وآرامترین کشورهای آسیا است . این کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد ترکیبی از چینی ها، مالایاییها، هندی ها و بومی ها میباشد به همین علت فرهنگهای مختلفی در مالزی وجود دارد،که میتوان ترکیب این فرهنگها را خوبی مشاهده نمود.

در مالزی آب و هوا در تمام سال تقریبا یک نواخت میباشد به همین علت  تک فصل نامیده میشود

 تور مالزی به خاطر وجود پرواز مستقیم ماهان به این کشور که در اکثر مواقع سال نیز پرواز چارتر شده دارد از قیمت مناسبی برخوردار است این تورهای هفتگی با اقامت 7 شب و 8 روز در کشور زیبای مالزی برگزار میشود. 

پایتخت  کشور مالزی کوالالامپور است  که در تورهای راه خیال اقامت شما در این شهر زیبا میباشد.

لیدر های مجرب ما به محض ورود اطلاعات لازم را در اختیار شما میگدارند و تا زمان خروج به شما کمک میکنند تا اقامتی خاطرانگیز را تجربه کنید. تورهای شهری را از لیدرهای ما خریداری کنید تا با برنامه ریزی به بهترین شکل از تمامی جاذبه های گردشگری کشور زیبای مالزی دیدن کنید برای مشاهده جاذبه های گردشگری مالزی روی لینک زیر کلیک کنید .

               (جاذبه های گردشگری مالزی ) 

2.  سنگاپور

سنگاپور یکی از بهترین کشورهای آسیایی است از نظر سلامت اداری ، گردشگری و مدرنیته شهرت جهانی یافته است اگر می‌خواهید با فرهنگ و سبک زندگی مردم شرق آسیا بیشتر آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما از این شهر زیبا و مدرن که هرساله بر تعداد ساختمان های بلند و باشکوهش افزوده میشه دیدن کنید قبل از هرچیز بهتر که بدونید برای سفر به سنگاپور به ویزا نیاز دارید برای تهیه ویزا سنگاپور و اطلاع از شرایط آن با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 بسیاری فکر می‌کنند سنگاپور هم مانند کوالالامپور یکی از شهرهای مالزی می‌باشد، در صورتی‌که این طور نیست در واقع سنگاپور یک شهر در منطقه جنوب شرقی آسیا می‌باشد که به عنوان یک کشور شناخته  می‌شود. در کل دنیا علاوه بر سنگاپور دو شهر موناکو و واتیکان نیز این ویژگی را دارند، البته با این تفاوت که هیچ کدام از این دو شهر پایتخت ندارند و جزیره هم نیستند.

از آنجایی که دو کشور مالزی و سنگاپور به هم نزدیک هستند شما به صورت زمینی نیز میتوانید از مالزی به سنگاپور یا برعکس سفر کنید. 

فاصله کوالالامپور از سنگاپور حدودا 350 کیلومتر است.شما برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور می توانید هم از اتوبوس، هم از ماشین شخصی، هم از هواپیما و هم از قطار بهره ببرید.

به همین علت ما تورهای ترکیبی مالزی سنگاپور را برای شما عزیزان آماده کرده ایم شما در این تورها میتوانید به دلخواه تعداد شبهای اقامت خودرا در دو کشور را انتخاب کنید و بسته به بودجه خود ترانسفر بین شهری زمینی یا هوایی را انتخاب کنید .

جهت مشاهده جاذبه های گردشگری این کشور زیبا روی لینک زیر کلیک کنید 

  (جاذبه های گردشگری سنگاپور )




3. تایلند

 تایلند که به سرزمین لبخند ها مشهور است  در شبه جزیره هند قرار گرفته و به علت وجود جاذبه های گردشگری فراوان یکی از توریستی ترین کشورها است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند .

قبل از سفر بدانید که برای ورود به این کشور زیبا نیاز به ویزا دارید لذا زمانی را برای آن در نظر بگیرید  (شرایط ویزا تایلند)

آژانس هواپیمایی راه خیال برگزارکننده مستقیم تورهای تایلند است تورهای تایلند راه خیال به صورت انفرادی و گروهی عادی و ترکیبی به صورت هفتگی برگزار میشود 

یکی از امکانات ویژه تورهای ترکیبی اقامت در چند شهر مختلف تایلند است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ ، هدف از سفر  و بودجه ای که در نظر گرفته اید از شهرهای مختلف این کشور دیدن کنید 

 اگر قصد خرید هم دارید پیشهاد ما این است که  ابتدا در پایتخت این کشور یعنی شهر بانکوک اقامت داشته باشد تا از مراکز خرید آن دیدن کنید و کالا‌های مورد نیازتان را خریداری فرمایید. سپس برای تفریحات آبی و گشت و گذار  بسته به بودجه تان مقصد بعدی خود را جزیره پوکت و یا شهر پاتایا انتخاب کنید.

اگر قصد اقامت رویایی و خاطره انگیز در شهرهای ساحلی را دارید ما تورهای ترکیبی پوکت  و جزیره فی فی را به شما پیشنهاد میکنیم جزایر فی فی تنها یک ساعت و نیم با پوکت فاصله دارد اما مناظری به شما عرضه می‌کند که کمتر مانندش را دیده‌اید.خلیج مایا با امکان غواصی، شنا، حمام آفتاب و ساحل آبی شفاف شما را به وجد میارد.

تورهای لحظه آخری ما را هم از دست ندهید این افرها به صورت ماهیانه در تاریخ های خاص اعلام میشود برای دریافت آن به کانال تگرام ما جوین شوید یا صفحه اینستگرام مارا فالو کنید 

جهت مشاهده جاذبه های گردشگری تایلند روی لینک زیر کلیک کنید

       (جاذبه های گردشگری تایلند )



4. بالی

    (جاذبه های گردشگری بالی )




5.سریلانکا



 اگر طرفدار تورهای ماجرا جویانه هستید قطعا سریلانکا گزینه مناسبی برای شماست  چرا که در این کشور زیبا می‌توانید انواع جاذبه‌های گردشگری را یک‌جا تجربه کنید.

 در سواحل زیبا آفتاب بگیرید،

در معابد هزارساله مراقبه کنید،

در دهکده‌های آرام گردش کنید،

پرنده‌ها و گل‌های وحشی را تماشا کنید،

غذاهای محلی را امتحان کنید

از بقایای دوران استعمار و جاذبه‌های زیبای مرتبط با آن دیدن کنید. وحیات وحش را از نزدیک لمس کنید.

تورهای سافاری شما را به تماشای فیل‌ها، بوفالوها ، پلنگ‌ها و هزاران پرنده‌ رنگارنگ و زیبا می‌برد.

( جاذبه های گردشگری سریلانکا )




6.ویتنام

(جاذبه های گردشگری ویتنام )




7.موریس

(جادبه های گردشگری موریس )









تورهای لحظه آخری ما را هم از دست ندهید این افرها به صورت ماهیانه در تاریخ های خاص اعلام میشود برای دریافت آن به کانال تگرام ما جوین شوید یا صفحه اینستگرام مارا فالو کنید 


 
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O