هتل خانه عمو مش رضا تهران

خانه عمو مش رضا amo mash reza house Hotel tehran

star-solid star-solid

اقامتگاه بوم گردی خانه عمو مش رضا ورامین در شهریور ماه سال 1396 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای 4 باب اتاق است که حیاط خانه عمو مش رضا را احاطه کرده اند. تعدادی از این اتاق ها دارای قدمت بیش از 150 سال می باشند که حال و هوای روزگاران قدیم را به مهمانان هدیه می دهند. اتاق های دیگر این اقامتگاه نیز با حفظ فضای سنتی خود و با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، پذیرای مهمانان گرامی است. اقامتگاه خانه عمو مش رضا در روستای کویر آباد و با فاصله 14 کیلومتری از ورامین قرار دارد و دسترسی مهمانان نیز به راحتی امکان پذیر است. قابل توجه مهمانان گرامی، اتاق های خانه عمو مش رضا فاقد یخچال و تلویزیون هستند. یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه عمو مش رضا در قسمت ورودی دارای تعدادی پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

ویژگی اتاق‌ها

اتاق های خانه عمو مش رضا با مساحت 16 متر مربع ظرفیت اقامت 5 نفر را دارد. هر اتاق به صورت مستقل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد که لازم به ذکر است داخل محوطه نیز به صورت عمومی سرویس ایرانی برای آقایان و بانوان تعبیه شده است.

اتاقهای مجموعه از طریق دستگاه ارتباط داخلی به پذیرش، نگهبانی و سایر اتاقها متصل هستند و میهمانان اقامتگاه در طول 24 ساعت شبانه روز قادر به برقراری ارتباط با بخشهای مختلف مجموعه می‌باشند.

گرمایش اتاق‌ها بخاری و کرسی (فصل زمستان) و سرمایش آنها کولر آبی می‌باشد. هر اتاق دارای دو پنجره می‌باشد تا نورگیری مناسبی در طول روز داشته باشد. سرویس رختخواب سنتی بوده و برای نشیمن هم تشکچه‌ها و پشتی‌های سنتی در نظر گرفته شده است.

دمپایی، حوله، سشوار، شامپوی بدن و شامپوی سر، سجاده و کوزه آب سنتی از دیگر لوازم موجود هستند. اتاقهای اقامتگاه فاقد یخچال و تلویزیون هستند که البته یخچال عمومی برای میهمانان در آشپزخانه مجموعه در نظر گرفته شده است.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O