Sun City


سان سیتی ، استراحتگاهی لوکس با تنوع تفریحی و طبیعی کم نظیر !

این دهکده تنها 2 ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد و شما با امکانات تفریحی گسترده ای در آن مواجه خواهید شد . انواع ورزش های آبی مثل اسکی و موج سواری در پارک آبی ، گلف ، تنیس ، اسکواش و استفاده از فضای آب معدنی ، هرکدام به تنهایی می تواند حس آرامش را برای گردشگران رقم بزند . پارک ملی پیلانسبرگ که یکی از بزرگ ترین پارک های آفریقا به شمار می آید نیز در نزدیکی این منطقه قرار دارد و دیدن آن قطعا خالی از لطف نخواهد بود . گردشگران می توانند در این پارک با بالون یا ماشین گردش کنند و از دیدن حیات وحش نادر آن لذت برند .

سان سیتی 4 اقامتگاه اصلی دارد . هتل های پالاس ، کاسکادس ، سان سیتی و کاباناس . در میان این هتل ها ، اقامت در پالاس که مجلل ترین آن ها است می توان شما را حقیقتا با آفریقای بکر مواجه کند . در لابی هتل با صندلی هایی از پوست گورخر مواجه خواهید شد . هم چنین ستون ها از جنس عاج فیل هستند . داخل حیاط نیز مجسمه ای عظیم از یک فیل قرار دارد که عاج آن از جنس برنز است .

یکی از زیباترین جاذبه های سان سیتی پلی است که از دو طرف با مجسمه هایی به شکل  شیر و از جنس سنگ احاطه شده است . آبشاری نیز در کناره این مسیر ساخته شده که مجسمه هایی زیبا به شکل میمون دارد و آب از دستان باز این میمون ها به پایین سرازیر می شود .  نورپردازی خلاقانه این فضا حس خاصی را به بیننده می دهد و هم چنین لرزش این پل در ساعاتی از شب بخشی از برنامه های تفریحی آن است که بهتر است از قبل با این بخش از برنامه آشنا باشید ، در غیر این صورت ممکن است وحشت زده شده و خاطره ناخوش آیندی از سفر به این منطقه در ذهن تان باقی بماند !

یکی از خاص ترین و در عین حال عجیب ترین جاذبه های این منطقه ، دریاچه ای است که در نزدیکی زمین گلف واقع شده است . در این دریاچه حدود 38 کروکدیل زندگی می کنند !!!







6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O