جزیره های نخلی دبی

" جزیره های نخلی " که برای ساخت آن ها حجم زیادی از سنگ و خاک وارد این مناطق شده و از جهاتی سلامت محیط زیست و حیات وحش را مورد تهدید قرار داده است ! این جزایر مسکونی ، سرگرمی و تجاری هستند .

" نخل جمیرا " دارای 17 شاخه است و 860 ویلای ساحلی دارد . " هتل آتلانتیس " در رأس این جزیره قرار دارد . این هتل به تقلید از آتلانتیس جزیره بهشتی در باهاما ساخته شده است . آتلانتیس بیش از 1500 اتاق در بال های شرقی و غربی خود دارد که به وسیله پلی به یکدیگر متصل شده است . " پارک آبی آتلانتیس " سازه ای مدرن در محوطه بیرونی هتل و دارای بخش ها متنوعی چون سرزمین دلفین ها ، سرزمین شیرهای دریایی ، آکواریوم و غواصی است . جمیرا دارای یک مونوریل است که ظرفیت حمل 2 تا 3000 مسافر در روز را دارد  ! ابتدای مسیر آن متروی دبی و انتهای آن به هتل و پارک آبی آتلانتیس متصل است .

" نخل جبل علی " که در منطقه آزاد جبل علی واقع شده و ساخت آن موقتا متوقف شده است . این جزیره از جمیرا بزرگ تر است . 6 ساحل تفریحی ، یک پارک آبی و... دارد .

" نخل دیره " بزرگ ترین این جزایر است با 41 شاخه ( 8 برابر نخل جمیرا و 5 برابر نخل جبل علی ) است ! بیش از 8000 ویلای مسکونی لوکس با ساحل اختصاصی بر آن ساخته شده است .

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O