تورهای اروپایی
تورهای اروپایی




Europe ( قاره اروپا ) با میراث فرهنگی غنی و مناظر متنوع ، مکانی فوق العاده برای کاوش و کسب تجربه های فوق العاده جدید است !

سفر به اروپا برای هر گردشگر و با هر سلیقه ای می تواند تجربه ای ناب باشد.

در این جا قصد داریم شما را تا اندازه ای با این قاره زیبا آشنا کنیم . 

نشانه ها از حضور اولین انسان ها در قاره روپا به حدود 35000 سال پیش از میلاد برمی گردد ! 

در طول تاریخ ، بیشترین تأثیر فرهنگی را قبایل یونانی ، ژرمن و امپراتوری روم بر کل قاره گذاشته اند . تاریخ مدرن اروپا تا اندازه زیادی تحت تأثیر جنگ ها بوده است . در طول جنگ جهانی اول بیش از 8 میلیون و در جنگ جهانی دوم بیش از 18 میلیون نفر جان خود را از دست دادند !





اروپا ، 50 کشور دارد . از میان آن ها ، تنها پایتخت 44 کشور در این قاره قرار گرفته اند . 

قاره اروپا به صورت کامل در نیم کره شمالی و عمدتا در نیم کره شرقی قرار گرفته است . از بالا با « اقیانوس منجمد شمالی » ، از غرب با « اقیانوس اطلس » و از جنوب با « دریای مدیترانه » همسایه است . 
 

بزرگ ترین کشور در این قاره « روسیه » است که جمعیتی حدود 145 میلیون نفر را در خود جای داده است . آلمان و بریتانیا ، به ترتیب در رتبه های بعد قرار گرفته اند . 




اروپا دومین قاره کوچک در جهان است . هم چنین کوچک ترن کشور جهان ، یعنی Vatican را در خود جای داده است . « واتیکان » در کشور ایتالیا واقع شده است و محل اصلی استقرار پاپ و St. Peter’s Basilica ( کلیسای جامع سنت پیترو ) است . گنجایش این کلیسای عظیم ، 60000 نفر است !

Great Britain ( بریتانیا ) ، بزرگ ترین جزیره قاره اروپا محسوب می شود .

Moscow بزرگ ترین شهر و Hum ( در کشور کرواسی با جمعیتی حدود 30 نفر ) به ترتیب ، بزرگ ترین و کوچک ترین شهرهای قاره اروپا هستند 

 « مسکو » هم چنین با 13 میلیون نفر جمعیت پرجمعیت ترین شهر در قاره اروپا به شمار می آید !




Reykjavik در Iceland ( کشور ایسلند ) ، شمالی ترین پایتخت اروپا و هم چنین جهان است .

Elbrus در روسیه بلندترین کوه ، Alps در مرز ایتالیا و فرانسه طولانی ترین رشته کوه ، Volga در روسیه طولانی ترین رود Ladoga درنزدیکی « سن پترزبورگ » بزرگ ترین دریاچه ، Rhine در کشور « سوییس » بزرگ ترین آبشار و Danube با گذر از 10 کشور طولانی ترین آبراه تجاری اروپا است . 

Rotterdam در کشور « هلند » بزرگ ترین و شلوغ ترین بندر کانتینری در اروپا است .  




Louvre ( موزه لوور ) پربازدیدترین جاذبه در اروپاست ! گالری هنری وسیعی که آثاری فاخر و ماندگار چون Mona Lisa را در خود جای داده است . 

فرانسه با حدود 90 میلیون گردشگر بین المللی در سال ، به عنوان اولین مقصد گردشگری جهان شناخته شده است !

Czech Republic ( جمهوری چک ) ، بیشترین تعداد « قلعه » در اروپا را به خود اختصاص داده است . 932 قلعه که برای دیدن همه آن ها بیش از 2 سال زمان لازم است !

در اتحادیه اروپا ، 24 به رسمیت شناخته شده اند که شامل انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی نیز می شوند . علاوه بر این ها حدود 200 زبان مختلف در این قاره وجود دارد که مردم به آن صحبت می کنند . 

« مسیحیت » بزرگ ترین دین در قاره اروپا است . بعد از آن « اسلام » و « یهودیت » هستند . 






تورهای اروپایی سفر به کشورهای حوزه شنگن  است که به صورت ترکیبی 2 یا چند کشور ،گروهی ، انفرادی توسط آژانس هواپیمایی راه خیال سفر برگزار میگردد
مدت زمان اقامت از 5 شب تا 14 شب متغیر میباشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

22748810



6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O