تور هندوستان
تورهای ترکیبی هندوستان

تورهای ترکیبی هند راه خیال شامل 3 مسیر می باشد :

1. بمبئی ، گوا
2. دهلی ، آگرا ، جیپور
3. دهلی ، آگرا ، گوا

در ادامه با ما همراه باشید 





بمبئی ، گوا



روز اول : ورود به بمبئی

به محض رسیدن ، نماینده ما با تابلوی World Peace در هنگام خروج از فرودگاه با شما ملاقات کرده و شما را به هتل منتقل خواهد کرد .
باقی روز در اختیار خودتان هستید و شب را در هتل سپری خواهید کرد .

روز دوم : بمبئی
صبح ، بعد از صرف صبحانه به بازدید از « دروازه هند » ، بنایی به جا مانده از زمان استقرار بریتانیایی ها در هند می روید . بمبئی مرکز ایالت « مهاراشترا » ، یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای هند است . در ادامه از دبیرخانه دولت و جاده ساحلی مارین که در زمان حکومت بریتانیایی ها به آن « گردنبند ملکه » گفته می شد و جنوب و شمال بمبئی را به هم متصل می کند ، عبور خواهید کرد . مقصد بعدی ، موزه « مانی بهاوان » ، که در اوایل قرن بیستم محل سکونت و فعالیت های مهتما گاندی بوده است ، خواهد بود . « ایستگاه ملکه ویکتوریا » ، بزرگ ترین ایستگاه اصلی راه آهن بمبئی با معماری کم نظیر سبک گوتیک  است . پس از دیدن آن ، از « دوبی گات » ، بزرگ ترین رخت شوی خانه دنیا در فضایی باز و با قدمتی 140 ساله بازدید خواهید داشت . سپس به « معبد ایسکون » که از سنگ مرمر سفید بنا شده و داخل آن مزین به نقاشی هایی زیبا است خواهید رفت . یکی از جذابیت های خاص این معبد حضور آزادانه حیواناتی مثل طاووس ، میمون و گاو است . در آخر به سمت فواره « فلورا » به معنای الهه رومی گل ها و فصل بهار ، خواهید رفت . 
شب هنگام به هتل باز می گردید . 

روز سوم : ورود به گوا
بعد از صرف صبحانه نماینده ما شما را به فرودگاه برده تا به گوا بروید . هنگام رسیدن به آن جا نیز نماینده ما به استقبال تان آمده و شما را به هتل خواهد برد . 
باقی روز در اختیار خودتان هستید و شب را در هتل سپری خواهید کرد .
روز چهارم : گوا
پس از صرف صبحانه در هتل  ، یک گشت شهری نیم روز خواهید داشت که در آن از شهر ساحلی « پانجیم » ، مرکز ایالت گوا ، با کوچه های سنگفرش شده ، کلیساهای قدیمی و خانه هایی با سقف های شیروانی خواهید رفت . گشت ، با بازدید از ساحل « دونا پائولا » شروع می شود . سپس از ساحل « میرامار » با ماسه های نقره ای چشم نواز ، دیدن می کنید . از آن جا می توانید منظره ای زیبا از « قلعه آگودا » در سراسر رودخانه ماندوی داشته باشید . کلیسای « بوم ژیزوس » مقصد بعدی شما خواهد بود . بنایی به جا مانده از دوران پرتقالی ها که پیکر مومیایی زاویر مقدس ( مبلغ پرتقالی مسیحیت در گوا ) در آن نگهداری می شود. آخرین بازدید از کلیسای « سنت فرانسیس آسیسی » خواهد بود . در این کلیسا جسد  سنت فرانسیس هنوز نگهداری می شود که هر 10 سال یک بار به نمایش عمومی در می آید ( آخرین بار در سال 2015 به نمایش گذاشته شده است ) . موزه باستان شناسی آن ، مجموعه ای غنی از مجسمه و نقاشی هایی است که تاریخ هند را به تصویر می کشد . 
عصر لذت گشت و گذار در ساحل رودخانه مندوی را تجربه و شب را در هتل سپری خواهید کرد . 

روز پنجم : گوا 
صبح ، صبحانه را در هتل صرف کرده و کل روز در اختیار خودتان هستید تا از ساحل لذت ببرید .
شب هنگام به هتل بازمی گردید . 

روز ششم : گوا
صبح ، صبحانه رادر هتل صرف کرده و کل روز در اختیار خودتان هستید تا از ساحل لذت ببرید . 
شب هنگام به هتل بازمی گردید .

روز هفتم : گوا 
صبح ، صبحانه را در هتل صرف کرده و کل روز در اختیار خودتان هستید تا از ساحل لذت ببرید . 
شب هنگام به هتل بازمی گردید .

روز هشتم : بازگشت 
بعد از صبحانه ، هتل را ترک کرده و به فرودگاه گوا خواهید رفت . 






دهلی ، آگرا ، جیپور


روز اول : ورود به دهلی 
صبح به فرودگاه بین المللی دهلی جدید می رسید . بعد از گذشتن از گمرک ، انجام تشریفات و دریافت چمدان ها ، نماینده ما با تابلوی Go India در هنگام خروج تان از سالن ترانزیت با شما ملاقات کرده و از آن جا به هتل محل اقامت تان انتقال داده می شوید . به محض رسیدن به هتل مراحل پذیرش انجام می گیرد . 

روز دوم : دهلی
صبح به تور ترکیبی شهری دهلی قدیم و جدید می روید که در این تور بازدید خود را از « راج گات » ، مقبره گاندی ، آغاز می کنید . سپس از « لعل قلعه » که به دستور شاه جهان ساخته شده است دیدن می کنید . سپس به « مسجد جهان نما » یا همان مسجد جامع دهلی ، یکی از بزرگ ترین مساجد جهان اسلام خواهید رفت . در ادامه به « قطب منار » ، یکی از بلندترین بناهای آجری جهان می رسید . سپس از « همایون تمب » یا همان مقبره همایون ، دومین پادشاه امپراطوری مغول در هند دیدار خواهید کرد . همچنین این تور شامل گذشتن از دروازه هند ، ساختمان پارلمان و امارت ریاست جمهوری نیز می باشد .
شب هنگام به هتل بازمی گردید .

روز سوم : دهلی
بعد از صرف صبحانه در هتل ، باقی روز در اختیار خودتان هستید .

روز چهارم : دهلی _ آگرا 
بعد از صرف صبحانه در هتل به سمت آگرا حرکت می کنید . ( 240 کیلومتر _ 5/4 ساعت ) در آگرا ، امور مربوط به پذیرش هتل را انجام داده و باقی روز را در اختیار خودتان خواهید بود 

روز پنجم : آگرا 
صبح زود ، بعد از صرف صبحانه به تور « تاج محل » می روید ( تاج محل روزهای جمعه تعطیل است ) . از « قلعه آگرا » که مربوط به دوره پادشاهی گورکانیان بوده ، به دستور اکبرشاه و از ماسه سرخ ساخته شده است ، دیدن خواهید کرد .
بعدازظهر وقت شما آزاد خواهد بود . در این زمان می توانید از ماشینی که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد ، برای خرید استفاده کنید .

روز ششم : آگرا – فاتح پور سیکری – جیپور
بعد از صرف صبحانه در هتل ، از آگرا به سمت جیپور حرکت می کنید ( 220 کیلومتر – 6 ساعت ) . سر راه از شهر « فاتح پور سیکری » ، شهر امپراطور اکبرشاه و به معنای شهر پیروزی نیز بازدید می کنید . لباس های زنان و عمامه های مردان به جذابیت این شهر اضافه می کند . 
شب هنگام به هتل باز می گردید .

روز هفتم : جیپور 
بعد از صرف صبحانه در هتل ، از جیپور خارج شده و به سمت « قلعه آمبر » می روید تا از آن بازدید کنید . مقصد بعدی « کاخ شهر » است علاوه بر باغ و حیاط های زیبا ، چندین موزه منحصربفرد را نیز در خود جای داده است . سپس به سمت رصدخانه قدیمی « جانتار مانتار » رفته و در پایان به « هوا محل » یا همان کاخ بادها ، محل سکونت خانواده سلطنتی در گذشته ، با 953 پنجره خواهید رفت . 
شب هنگام به هتل باز می گردید . در این زمان می توانید از ماشینی که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد ، برای خرید استاده کنید .

روز هشتم : جیپور – دهلی 
صبح وقت آزاد دارید . سپس به سمت دهلی حرکت خواهید کرد  ( 260 کیلومتر – 5/6 ساعت ) . به محض رسیدن به دهلی ، زمان بازگشت است که به سمت فرودگاه می روید . 




دهلی ، آگرا ، گوا


روز اول – دهلی 

به محض رسیدن به فرودگاه بین المللی دهلی ، توسط نماینده ما به هتل مربوطه برای انجام مراحل پذیرش منتقل می شوید .
شب در هتل خواهید بود .

روز دوم – دهلی 
بعد از صرف صبحانه ، یک روز کامل برای بازدید مناطق قدیمی و جدید شهر دهلی رهسپار می شوید که این گشت شامل موارد زیر می باشد : 
ابتدا از « لال قلعه » یا همان قلعه سرخ ، یادگاری به جا مانده از عصر مغول ها بازدید می کنید . سپس از « مسجد جامع دهلی » که یکی از بزرگ ترین مساجد هند و جهان اسلام است بازدید خواهید کرد . مقصد بعدی، دیدار از « راج گات » ، مقبره گاندی خواهد بود . بعدازظهر ( بعد از صرف ناهار ) ، از « قطب منار » که یکی از بلندترین برج های سنگی در جهان است و دروازه هند دیدار می کنید . هم چنین از منزل رئیس جمهور ، ساختمان مجلس هند ، دبیرخانه دولت نیز عبور خواهید کرد . 
شب در هتل خواهید بود .

روز سوم – دهلی به آگرا ( 203 کیلومتر – 5 ساعت )
صبح ، همراه نماینده ما ، دهلی را به مقصد آگرا ترک  خواهید کرد  .
پس از رسیدن و اقامت در هتل ، بعدازظهر از « قلعه آگرا » ، با نمایی سرخ و زیبا و « تاج محل » ، یادگار جاودان شاه جهان ، بازدید خواهید کرد . توجه داشته باشید تاج محل در روزهای جمعه تعطیل می باشد .
شب در هتل خواهید بود .

روز چهارم – آگرا به دهلی ( پرواز به سمت گوا )
صبح به همراه نماینده ما آگرا را به سمت فرودگاه داخلی دهلی برای پرواز به گوا ترک خواهید کرد .
پس از رسیدن به هتل برای اقامت راهنمایی خواهید شد . عصر برای گردش وقت خواهید داشت و شب در هتل خواهید بود . 

روز پنجم – گوا
بعدازظهر ، برای یک گشت نیم روز در گوا نمایندگان ما که در لابی هتل مستقر هستند  ، مهمانان را به سمت « تپه آلتینو » و سپس « رودخانه ماندوی » خواهند برد . مقصد بعدی « دوناپائولا » و بعد از آن ، دیدار از « بندر گوا » ، یکی از بزرگ ترین بنادر هند است ،  خواهد بود . سپس راهی گوای قدیم شده و از کلیسای « بوم ژیزوس » که بدن مومیایی شده  « زاویر مقدس » در تابوتی شیشه ای در آن نگهداری می شود ، دیدن خواهید کرد . کلیسای « سن کاجتان » که با الهام از قصر سلطنتی سن پیتر در رم ساخته شده ، هم چنین کلیساهای « لیدی رزاری » ، « سن مونیکا » و شهر « پاناجی »که از زمان پرتقالی ها به یادگار مانده ، از دیگر برنامه های مهم بازدیدی خواهند بود  . 

روز ششم – گوا
صبح ، بعد از صرف صبحانه در هتل ، تمام روز در اختیار خودتان هستید تا از ساحل لذت ببرید .

روز هفتم – گوا
صبح ، بعد از صرف صبحانه در هتل ، تمام روز در اختیار خودتان هستید تا از ساحل لذت ببرید .

روز هشتم – گوا ، دهلی ( پرواز به سمت ایران )
صبح ، پس از صرف صبحانه ، هتل را همراه نماینده ما به سمت فرودگاه گوا برای پرواز به دهلی و بعد ایران ترک می کنید .




آژانس مسافرتی راه خیال

سفری خوش برای شما آرزو می کند


6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O