مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتی

این مجموعه، یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که با همه‌ی امکانات کامل تفریحی در نزدیکی هانوی قرار دارد. این مجموعه علاوه بر فروشگاه امکانات دیگری مثل پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده، پارک آبی و تعداد زیادی رستوران دارد.این مرکز خرید ۴۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد به محض اینکه وارد وینکام مگامال شوید، فرصت‌های زیادی برای خرید از برندهای مشهور و بین‌المللی پیدا می‌کنید. این برندها در زمینه‌ی پوشاک، مد، زیورآلات و لوازم آرایش در طبقه‌ی دوم و در زمینه‌ی کالای دیجیتال و لوازم خانگی در طبقه‌ی اول فعالیت می‌کنند.

بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در فروشگاه‌ها و خرید کردن، مطمئنا گرسنه می‌شوید. خوشبختانه در بخشی از این مجموعه که به رستوران‌های متعدد اختصاص دارد می‌توانید انواع غذاهای خیابانی ویتنامی، غذاهای محلی و هزاران نوع غذای سنتی از سراسر دنیا مطابق سلیقه‌ی خود پیدا کنید. انواع کباب و غذای دریایی هم در منوی این رستوران‌ها پیدا می‌شود. 

سینما، زمین بازی کودکان، پارک آبی و دیگر امکانات تفریحی، دست به دست هم داده‌اند تا این مجموعه چیزی فراتر از یک مرکز خرید باشد و در آن بتوانید ساعت‌ها در کنار خانواده تفریح کنید.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O