جزیره ی آدا سیگانلیا

جزیره ی آدا سیگانلیا که در واقع یک جزیره ی مصنوعی ست در مجاورت رودخانه ی ساوا واقع شده و یک جزیره ی استثنائی برای گذراندن تعطیلاتی شاد و هیجان انگیز به شمار می رود.

در این جزیره همه چیز برای تفریح و خوشگذرانی مهیا بوده و زن و مرد و کودک و پیر و جوان در آدا سیگانلیا، خود را در بهشتی زمینی خواهند یافت.

جنگل ها و فضای سبز آدا سیگانلیا پیچ در پیچ و پوشیده از گونه های گیاهی مختلف، کلبه های چوبی فوق العاده زیبایی را در خود جای داده اند، که اگر مایل باشید برای اقامت در میان جنگل می توانید یکی از این کلبه ها را رزرو نمایید.

در اعماق جنگل های آدا سیگانلیا به حیواناتی از جمله آهو، خرگوش، سنجاب و یا حتی روباه برخورد خواهید کرد که خود بر جذابیت و هیجان گردش در جنگل های این جزیره ی شهر بلگراد می افزاید.

همین طور در رودخانه ی ساوا، امکان قایق رانی، اسکی روی آب، و فراهم است.

زمین های تنیس و راگبی نیز در جزیره ی مصنوعی آدا سیگانلیا برقرار بوده و اگر به دوچرخه سواری علاقه مند باشید، پیست دوچرخه سواری جزیره نیز برایتان جالب خواهد بود.

رستوران های آدا سیگانلیا برای تمامی ذائقه ها، منوهای غذایی خوشمزه داشته و آب و هوای جزیره به صورتی ست که اشتهایتان بیش از همیشه باز بوده و تمایل خواهید داشت تا تمام رستوران های آدا سیگانلیا را حداقل یک بار امتحان کنید.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O