Subsix رستورانی در اعماق آب های مالدیو

جزیره ی مالدیو یکی از زیباترین جزیره هایی است که از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی می باشد این جزیره دارای رستوران های بسیار زیادی می باشد اما بعضی از این رستوران ها نسبت به دیگر رستوران های این جزیره زیبا بسیار خاص تر می باشند. یکی از این رستوران Subsix رستورانی در اعماق آب های مالدیو که در کنرا غذاهای بسیار لذیذی که سرو می کند به عنوان جاهای دیدنی مالدیو نیز شناخته می شود. در مجله تور مالدیو قصد داریم که شما را با رستوران های جزیره مالدیو آشنا کنیم.

حتما غذاخوری های زیر آبی زیادی را دیده اید اما این مهمانخانه کاملا از آنچه به چشم یا در عکس ها مشاهده کرده اید، متفاوت است. با باز شدن این رستوران زیر آبی میهمان ها می توانند در عمق اقیانوس، در صورتی که با آب های صاف جزیره مالدیو محاصره شده اند، غذای خود را میل کنند.

این غذاخوری خوب مکانی رویایی اما لایق دسترس استتوریست ها به خاطر رفتن به غذاخوری که ۵۰۰ متر از ساحل فاصله دارد، ازقایق موتوری استعمال می کنند و به محض ورود با راه پله ای سه لایه رو به رو می شوند. بالای سر آنها نیز لوسترهایی انتزاعی بهسبک ایتالیایی مدل سازی شده است که مثل مرجان ها و ستاره های سپید می درخشند.
رستوران زیر آبی مکانی است که می توان  بدون ماسک و پوشاندن لباس قواصی یا شنا، به صخره های کف آب دست پیدا کرد. حیرت و شور و شوق میهمان ها ازهمان اولین لحظات داخل شدن به رستوران آنقدر فراوان است که میتوان گفت که این غذاخوری یکی از منحصر به فردترین مکان های موجود در دنیا است.

در مکانی تفریجی در آب‌های مالدیو رستورانی در عمق ۵.۸ متری آب بحر جای دارد که از آن به نشانی بزرگترین رستوران زیر بحر یاد می‌شود. اندازه این رستوان ۱۰۵ متر مربع است و در آن می توان نمای بی نظیری از اقیانوس، مرجان‌ها، گونه‌های كمیاب آبزی، کوسه‌ها و همچنین تصویر غروب آفتاب مالدیوی را رصد کرد. غذا خوردن در این رستوران که شاید بتوان از آن به نشان یکی از شاهکارهای خلق دست بشر یاد کرد، برای هر شخصی می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز و به یادماندنی باشد.

میهمانان از طریق یک راه پله مارپیچی ۱۳ متری که کلبه‌ای بالای رستوران را به رستوران زیر دریا متصل می‌کند، به داخل رستوران می‌روند. از آن زمان که فضای داخل غذاخوری نسبتا کوچک طرح ریزی شده است، و راجع به اینکه فضای بیشتری در اختیارمیهمانان و مشتریان وجود داشته باشد، غذاهای توصیه داده شده در خارج از غذاخوری و در خشکی طبخ شده و سپس درغذاخوری زیر دریا سرو می‌شوند.
گذشته از طراحی نفس‌گیر و شگفت‌انگیز، غذاهای این غذاخوری نیز یکی از كامل ترین و خوشمزه‌ترین غذاهایی است که می‌توانید امتحانشان کنید. غذاهای سرو شده در این مهمانخانه توسط خبره‌ترین آشپزهای دنیا طبخ شده و همراه با ترکیبی از عالی ترین نوشیدنی‌های سراسر عالم سرو می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O