مرکز خرید مارینا مال Dubai Marina Mall

مرکز خرید مارینا مالDubai Marina Mall

روز شما در مارینا مال فقط به خرید کردن خلاصه نمی شود بلکه می توانید از امکانات تفریحی مرکز خرید از جمله پارک تفریحی کودکان و سالن های سینمای مارینا مال هم استفاده کنید و لذت ببرید .

از دیگر جذابیت های این مرکز خرید طراحی و دیزاین  سقف آن است که به سقف مدرسه ی هاگوارتز ملقب شده است.

یکی از نکاتی که در مارینا مال شاید بیشتر برای ایرانی ها جلب توجه کند این است که در این مرکز خرید می توان تجار ایرانیِ زیادی را دید که مارینا مال را به عنوان محل کسب و کارشان انتخاب کرده اند؛ البته تجار عرب هم در این مرکز خرید کم به چشم نمی آیند.

یکی از مزیت های این فروشگاه به نسبت به مراکز خرید دیگر در دبی همسایگی اش با دریا است؛ امری که سبب شده جذابیت این مرکز خرید برای توریستها به خصوص آن ها که خرید کردن در فضایی آرام را بیشتر می پسندند ، دو چندان شود.

اکثر کافه ها و رستوران های مارینا مال که تعدادشان هم کم نیست چشم اندازی رو به دریا دارند و می توانند محل مناسبی باشند تا بعد از خرید از زیبایی و صدای امواج دریا لذت ببرید و کمی استراحت کنید.

همین مجاورت با ساحل سبب شده تا آب نماهای زیبایی در مقابل محوطه ی این مرکز خرید ایجاد شوند ؛ آب نماهایی که به خصوص در شب زیبایی و جذابیت  مارینا مال را دو چندان می کنند.

از قسمت های مهم این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    فروشگاه ها فود کورت  کافه   شهربازی   سینما  هایپر مارکت

ساعت کاری:

    ۷ روز هفته | شنبه تا چهارشنبه ۱۰صبح تا ۱۰شب

    پنج شنبه و جمعه ۱۰ صبح تا نیمه شب

حدود قیمت:

    گران

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از این لینک دیدن نمایید که کارناوال چندی پیش در رابطه با این مرکز اطلاعات کاملی را ارائه داده است.

آدرس : دبی ، خیابان شیخ زاید.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O