تور های کیش
تور های کیش



کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی جنوب ایران است. 

در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته‌ است. 

جزیره کیش سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند و از این نظر یکی از مناطق مهم گردشگری ایران است.

کیش داراى آب و هواى گرم و مرطوب است. درجه حرارت هوا به‌طور متوسط ۲۷ درجه سانتى‌گراد است و در کمتر موردى از حداکثر ۳۲ درجه سانتى‌گراد تجاوز مى‌کند. حداقل برودت در جزیره هیچگاه از ۳درجه سانتى‌ گراد آن هم در روزهاى معدودى از زمستان، پائین‌تر نمى‌رود. 

درحالى که هوا خنک‌ تر شده و میزان رطوبت کاهش مى‌یابد، آب دریا همچنان گرم است.

مطالعات نشان مى‌دهد که گرمى هوا از اوایل مهر ماه رو به کاهش مى‌گذارد و تا اردیبهشت ماه وضعیت آب و هوایى بسیار مطلوبى به‌وجود مى‌آید. از آن پس گرماى محیط رو به فزونى مى‌گذارد و تا آخر تابستان به تدریج به حد نصاب‌هاى بالائى مى‌رسد، که استفاده از امکانات برودتى مدرن را اجتناب‌ ناپذیر مى‌کند .




جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌است.

علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریومشهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.

کشتی یونانی که نماد جزیره کیش است به عنوان یکی از مناطق پر بازدید جزیره محسوب می‌شود.این کشتی دیدنی در سال ۴۵ نزدیک به روستای باغو به گِل نشته است.

جزیره کیش دارای بیش از ۸۲۰۰ تخت اقامتی است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران را داراست. 

این جزیره زیبا سالانه پذیرای بیش از یک‌میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است. 




عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از زمینه‌های ورود گردشگران خارجی است؛ گرچه به‌دلیل وجود محدودیت‌های اجتماعی، به‌ویژه گردشگران زن خارجی کشش کمتری به این جزیره دارند.

جزیره کیش به علت وجود جاذبه های گردشگری فراوان و چشم اندازهای بسیار زیبای دریای هرمزبه عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده‌است.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O