تورهای فرانسه
تورهای فرانسه






France با مساحتی بیش از 5000 کیلومتر مربع ، بزرگ ترین کشور اروپای غربی است .

« فرانسه » از گذشته دور دروازه ای برای ارتباط بین شمال و جنوب قاره اروپا بوده است . از شمال با آلمان و بلژیک ، از غرب با سوییس و ایتالیا و از جنوب با اسپانیا همسایه است . هم چنین اقیانوس اطلس در غرب آن ، کوه های Pyrenees در جنوب و دریای مدیترانه و کوه های آلپ در جنوب شرقی و شرق آن واقع شده اند . 

Mont Blanc بلندترین قله اروپا به ارتفاع 4810 متر ، در این کشور واقع شده است . 




فرانسه چشم اندازی بسیار متنوع دارد . سواحل زیبا ، کوهستان پوشیده از برف و دشت های حاصلخیز که باعث شده این کشور به مرکز کشاورزی اروپا تبدیل شود . 

Paris پایتخت فرانسه و Euro واحد پول آن است . 

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ، ساکنان اولیه فرانسه حدود 2 میلیون سال پیش در آن ساکن شده اند . رومیان در قرن 2 قبل از میلاد آن را اشغال کرده و Gaul نامیدند . 

فرانسه سال ها درگیر جنگ های مختلف با همسایگان خود و دنیا بود . جنگ های صد ساله ، انقلاب فرانسه ، واترلو و... که در این نبردها تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست دادند ! Arc Triomphe ( طاق پیروزی ) نماد گرامیداشت کسانی است که در جنگ های واترلو و انقلاب فرانسه جان خود را برای کشور فدا کردند . 




فرانسه به خاطر قدمت تاریخی ، فرهنگی و قومیتی خود در آشپزی ، فلسفه ، موسیقی ، فیلم ، مد ، ادبیات ، ورزش و...تاثیر چشم گیری بر جهان داشته است . 

در فرانسه می توانید از دیدن نمای کل شهر پاریس از بالای Eiffel Tower ( برج ایفل ) لذت ببرید . هم چنین بازدید خود را با قایق سواری روی Seine ( رود سن ) و دیدار از Louvre کامل کنید !

Notre-Dame ( کلیسای نوتردام ) ، Sainte-Chapelle ( کلیسایی به سبک گوتیک ) و Conciergerie ( بخشی از کاخ سلطنتی که در گذشته دادگاه و زندان بوده است ) ، از جاذبه های مهم دیگر فرانسه هستند .




Versailles ( کاخ ورسای ) از دیگر دیدنی های فرانسه است . این عمارت باشکوه در باغی 800 هکتاری قرار گرفته است . Fontainebleau نیز کاخی سلطنتی است که طی 800 سال پادشاهان مختلفی را به خود دیده که مهم ترین آن ها « ناپلئون بناپارت » بوده است . 

Sacre-coeur کلیسایی باشکوه است که در منطقه Montmartre و در ارتفاع واقع شده است . زیباترین موزاییک کاری های جهان را می توان در این کلیسا مشاهده کرد .

گشت و گذار در du Tertre را از دست ندهید . میدانی که عمدتا هنرمندان ، انقلابیون و افراد خارجی در آن سکونت داشته اند !

فرصت دیدار از Giverny ، روستایی که Claude Monet ( نقاش معروف ) در آن می زیسته ، می تواند تجربه ای کم نظیر برایتان باشد . خیابان ها سراسر سنگفرش و خانه ها و باغ ها مملو از گل هستند .

Moulin Rouge ( کاباره معروف شهر پاریس ) ، که در سال 1889 افتتاح شده است ، با یک بلیط این امکان را به شما می دهد تا در حین دیدن نمایش ، یک بطری شامپاین فرانسوی نیز داشته باشید ! 



Disneyland با قهرمانان خود و خلق فضایی جادویی ، بهترین مکان برای گذراندن اوقات کودکان در سفر به فرانسه و شهر پاریس است ! 

Nice ، Marseille ، Lyon ، Toulouse و Nantes از دیگر شهرهای مهم فرانسه هستند . 




غذاهای فرانسوی معمولا ترکیب هایی ساده از طعم های غنی هستند که با فرآیندی منحصربه فرد به علاقه مندان آن ارائه می شوند . 

Salmon En Papillote ( ترکیبی از ماهی قزل آلا و سبزیجات که باهم پخته شده و با آب میوه مزه دار می شوند ) ، Boeuf Bourguignon ( ترکیبی از گوشت گاو ، بیکن شراب و هویج ) و Quiche Lorraine ( ترکیبی از بیکن ، پیاز ، پنیر سوییسی و تخم مرغ ) ، تنها چند نمونه از غذاهای خوش طعم فرانسوی هستند که در این جا به آن ها اشاره کردیم ! 

کشور فرانسه یکی از بزرگ ترین اقتصادهای دنیا است . « شراب » و « پنیر » از مهم ترین محصولات تولیدی آن است . در کنار آن ، خودرو ، لوازم الکترونیک و پوشاک نیز سهم مهمی در تولیدات فرانسه دارند . 

Tourism ( صنعت گردشگری ) سهم بسیار مهمی در اقتصاد فرانسه دارد . هر سال بیش از 80 میلیون نفر از سراسر دنیا از اماکن دیدنی این کشور بازدید می کنند . 





برای سفر به فرانسه و دیدن زیبایی های آن با ما همراه باشید . 


راه خیال سفر

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O