تور های اسپانیا
تور های اسپانیا

درباره اسپانیا گفتنی بسیار است که به طور مختصر درباره آن توضیح داده شده است. این کشور در جنوب غربی اروپا و شبه جزیره ایبریا واقع شده است. پرتغال تنها کشور همسایه اسپانیا در این شبه جزیره است. کوه های پیرنه در شمال شرقی اسپانیا مرز طبیعی این کشور با فرانسه و سایر کشورهای اروپایی است؛ همین امر باعث شده که اسپانیا از بسیاری از حوادث و وقایع قاره اروپا دور بماند.

درباره اسپانیا

نام رسمی: اسپانیا

نام محلیاسپانیا Espana که از کلمه ی قدیمی Span گرفته شده است; به معنی سرزمین مخفی یا دور افتاده; چون از بقیه ی کشورهای اروپایی جداست.

پایتختمادرید

نوع حکومتپادشاهی، مشروطه

رئیس حکومتپادشاه

رئیس دولتنخست وزیر

درباره اسپانیا و نژاد مردم اسپانیا می توان گفت که نژاد جمعیت اسپانیا در کل، ترکیبی از بومیان شبه جزیره ایبریا و فاتحان این شبه جزیره است. اقوام و نژادهای غیر بومی، عبارتند از : رومن ها، اقوام مدیترانه ای، سوبی، وندالز، ویزیگوت ها و اقوام تتونیک علاوه بر این، یهودیان نیز در این سرزمین ساکن شده اند. در حال حاضر چند گروه قومی اصلی در اسپانیا ساکنند که از لحاظ فرهنگ و زبان خصایصی جداگانه ای دارند. برای مثال : ۱. کاتالان ها که ۱۶ درصد از کل جمعیت اسپانیا هستند و در نواحی شمال شرقی و جزایر شرقی ساکنند (شهر بارسلون، مرکز کاتالان هاست)

جشن ها و تعطیلات اسپانیا

تعطیلات اصلی اسپانیا سه یا ۴ هفته در ژوئیه و آگوست است. تعطیلات رسمی، عبارتند:

سال نو:اول ژانویه (11 دی)

روز سه پادشاه مقدس: ۶ ژانویه (۱۶ دی)

جشن سن خوزه ۱۹ :(San Jose) مارسی (۲۹ اسفند)

روز کارگر: اول می (۱۱اردیبهشت)

جمعه خوب: متغیر

روز سانتیاگو: ۲۵ جولای (۳ مرداد)

روز ملی (سالگرد رسیدن کریستوف کلمب به آمریکا): ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر)

روز قدیسین: اولی نوامبر (۰ ۱ آبان)

روز تأسیس: ۶ دسامبر (۱۵ آذر)

روز کریسمس: ۲۵ دسامبر (۴ دی)

پذیرش حضرت مریم: ۸ دسامبر (۱۷ اذر)

اسپانیا کشوری جذاب جهت ارائه خدمات گردشگری سلامت و درمان:

بسیاری از افراد که جهت بهره مندی از مزایای گردشگری درمان به این کشور سفر می کنند، تمایل دارند تا مدت زمانی را بسته به نوع درمان و وقت آزاد خود در این کشور سپری کنند اما، نه در مراکز درمانی!

به طبع این افراد خواهان داشتن آسایش و راحتی در محیط های خصوصی اعم از ویلاهای خاص و بعد از طی مراحل درمان خود دارند. این خواسته به راحتی در کشور اسپانیا قابل تحقق خواهد بود. اسپانیا یکی از قوی ترین کشورها را در ارائه خدمات  ویلاهای لوکس و مراکز اقامتی خاص برای گردشگران این کشور بوده است تا آنجاکه این مسئله به یکی از مهم ترین منابع کسب درآمد برای صاحبان املاک در این کشور بدل شده است. شما در اسپانیا می توانید هم به مهمترین مراکز درمانی تخصصی دسترسی داشته باشید .و بصورت هم زمان با سکونت در این مکان های لوکس اقامتی رویایی، آرام و بدور از استرس را تجربه نمایید. گروه شرکت های ساحل آفتاب با سابقه طولانی در عرصه ارائه خدمات گردشگری سلامت و درمان شما را یاری خواهد نمود.

      6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O