تور قشم
تور قشم

آژانس هواپیمایی راه خیال برگزار کننده مستقیم تور های قشم است.

شما میتوانید این تور ها را به صورت گروهی یا انفرادی از ما خریداری کنید .

جهت رزرو تور های کیش با ما تماس بگیرید .

22748810

جزیره قشم

یکی از جزایر استان هرمزگاناست که به‌عنوان بزرگترین جزیره ایرانو خلیج‌فارسدر تنگه هرمزقرار دارد. این جزیره در چند دهه اخیر به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل شده است. از نقاط دیدنی این جزیره بازارها و دیدنی‌های طبیعی آن چون جنگل‌های حرا، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه،دلفین های آبی خلیج فارس، دره ستاره ها، جزایرناز و غار نمکدان است.

نام جزیره قشم با تنگه هرمز در ساحل جنوبی ایران در شرق خلیج فارس گره خورده است. نمای جزیره بیشتر به صورت صخره‌ای و لم‌یزرع است که در مساحت ۱۵۰۰کیلومتر مربع و طول ۱۳۶ کیلومتری آن گسترده شده است. به دلیل طول زیاد، این جزیره در میان اعراب منطقه به نام «جزیره الطویله» و در میان فارسها به «جزیره دراز» معروف بوده است. قشم همچنین بندر آزاد تجاری نیز هست که این جزیره را از این لحاظ در تجارت جهانی بسیار ارزشمند کرده است.

آب و هوای قشم

در فصل زمستان (از ماه نوامبر تا مارس) معمولا بهترین فصل برای اکوتورها بوده و جزیره بسیار آرام است. اما حتی در این فصل در طول روز نور آفتاب بسیار شدید است بنابراین توصیه می شود با استفاده از کلاه و کرم های ضد آفتاب از پوست خود محافظت کنید. در زمان بازدید از روستاها نیز مقدار زیادی آب نوشیدنی به همراه داشته باشید. برخلاف هوای گرم روز، شب‌ها هوا سرد است.

از طرف دیگر در تابستان به دلیل رطوبتی که از سمت خلیج‌فارس به سمت خشکی می‌آید، هوا گرم و مرطوب است. توصیه می‌شود از پیاده‌روی در طول روز خودداری کنید و در صبح یا عصر به گردش بپردازید. بیشتر رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و وسایل نقلیه به دستگاه‌های تهویه هوا مجهز هستند.

میزان بارش باران در قشم بسیار پایین است اما در فصل زمستان نسبتا زیاد است. در فصل زمستان وسایل لازم برای هوای بارانی را به همراه داشته باشید مخصوصا در زمان گردش در ژئو سایت‌ها در تابستان نیز مقدار کمی باران می‌بارد.

جاذبه های قشم 

غار نمک  ، کوه ها و تندیس های قشم ، جنگل دریایی حرا( HARRA ) زیستگاه امن پرندگان مناطق گرمسیری ، حیات وحش دریایی ، غار خربز (خربس xarbez) ، چاه های تل آب یا طلا ، سد پی پشت ، سد گوران ، قلعه قشم ، نیایشگاه ناهید

جهت مشاهده جاذبه های گردشگری شهر زیبای قشم  روی لینک زیر کلیک کنید 

جاذبه های گردشگری شهر قشم 

"رسالت ما رضایت شماست"

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O