هتل ولنبرگ زوریخ Zurich

هتل ولنبرگ زوریخ wellenberg Hotel زوریخ

star-solid star-solid star-solid star-solid
امکانات هتل
  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • خشکشویی
  • پذیرش 24 ساعته
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه)
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

هتل ولنبرگ زوریخ (Hotel Wellenberg)، در شهر زوریخ که پایتخت زیبا و البته یکی از شهرهای بسیار مهم کشور سوئیس است، قرار دارد. این هتل ۴ ستاره دسترسی خوبی به مراکز و جاذبه های شهر زوریخ دارد.

هتل ولنبرگ زوریخ دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که هر مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می تواند به آسانی اتاقی که رزرو کرده را دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل می توانند به این زبان های مختلف با آنان ارتباط برقرار کنند. در هتل ولنبرگ زوریخ، مسافرانی که حیوان خانگی دارند، می توانند آن را به همراه خود داشته باشند ولی بهتر است تا در زمان رزرو اتاق خویش این مسئله را اطلاع دهند تا جایگاهی اختصاصی برای آنان در نظر گرفته شود.

از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه ی خدمات نظافت اتاق ها، سالن تلویزیون، روزنامه ی صبح، خدمات خشکشویی با هزینه ی اضافی و حمل بار اشاره نمود. در این هتل استعمال دخانیات در فضای عمومی ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه و طراحی نشده است. همچنین مسافرین این هتل می توانند از خدمات حمل و نقل این هتل استفاده نمایند.

خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل در صورت نیاز در هنگام رزرو، می توانید درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. در این هتل می توانید از سرویس خدمات ترانسفر استفاده نمایید.

در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها، مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت ۱۵ بعد از ظهر و برای خروج، باید تا ۱۲ ظهر اتاق را تحویل دهید. تمامی فضاهای عمومی این هتل مجهز به دوربین های مداربسته می باشند.

اگر دارای مشکلات فیزیکی هستید باید بدانید که این هتل دارای امکانات مناسب برای افرادی است که مشکلات جسمانی دارند و یا نیاز به مراقبت های مخصوص دارند، می باشد. می توانید هر روز صبح روزنامه ی همان روز را دریافت نمایید. این هتل برای صاحبین و افرادی که دارای کسب و کار هستند نیز خدمات بیزینسی را تعریف کرده است.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O