butterfly park and insect kingdom

بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های کوالالامپور، پارک پروانه این شهر است که شما را در بهشتی از پروانه های رنگارنگ قرار می دهد. پارک پروانه کوالالامپور، بوستانی بزرگ به وسعت ۷۵۰۰ متر مربع بوده که به زعم مسئولان این مجموعه، بزرگ ترین پارک پروانه دنیاست و طیف متنوعی از پروانه های بزرگ و کوچک را در خود جای داده است. در واقع بیش از ۵ هزار پروانه مختلف را در این پارک خواهید دید که گردش در آن به مانند قدم زدن در بهشتی راستین است! قسمت هیجان انگیز بازدید از پارک پروانه کوالالامپور آن است که این پروانه ها کاملا نسبت به انسان ها اهلی هستند و می توانید تا حد زیادی به آن ها نزدیک شوید. پس اگر به ناگاه پروانه ای روی دستان تان نشست یا شانه شما را برای فرود انتخاب کرد، آرام باشید و اجازه دهید آن لحظات قشنگ در قاب دوربین شما ثبت شود

گرچه پارک پروانه کوالالامپور برای مجموعه متنوع پروانه هایش شناخته شده است؛ اما تنها دیدنی های این بوستان در این موجودات ظریف و جذاب خلاصه نمی شود و می توانید از موزه حشرات، حوض ماهی ها و فروشگاه مجموعه نیز دیدن کنید و البته از فضای سرسبز و پر درخت پارک لذت ببرید.

خوب است بدانید برای آن که به این پارک زیبا و منحصر به فرد برسید، کافی است قدری از برج های دوقلوی پتروناس و مرکز شهر فاصله بگیرید و خود را به سوی باغ های معروف گیاه شناسی و باغ پرندگان کوالالامپور برسانید. به این ترتیب می توانید با یک تیر سه نشان بزنید و بازدید از این پارک های جذاب را در یک روز بگنجانید.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O