میکسر هاوس (Mikser House )

 

در میکسر هاوس محیطی دوستانه برای افراد می باشد که در این مکان حس خوب و انرژی فوق العاده ای نصیب شما می شود. میکسر هاوس نماد ساوامالا است. در یک انبار کمرگ قدیمی مخفی است، دارای یک مغازه، فضاهای کاری خلاق، یک کافه و گالری هایی است که استعدادهای طراحان محلی را نشان می دهد؛ در شب  این مکان فوق العاده است، رستوران و محل موسیقی است که اجراهای زنده در آن برگزار می شود و دی جی های صربستان و سراسر جهان در آن کنسرت برگزار می کنند. این منطقه به خصوص در تابستان بسیار زیباست و گردشگران زیادی از تمام دنیا به این منطقه زیبا سفر می کنند و تجربه ای جالب را کسب می کنند. اگر عاشق عکاسی هستند در این مکان می توانید عکس های زیبا و خارق العاده ای را بگیرید.  در طول تابستان از اواسط ماه می تا سپتامبر کار می کند  که در تور لاکچری صربستان تجربه بازدید از این مکان را از دست ندهید به خصوص در سفرهای خانوادگی و دوستانه سفری خاطره انگیز داشته بشاد.

بلگراد به عنوان پایتخت صربستان یکی از جذابترین شهرهای صربستان است که به معنای شهر سفید است و جاذبه های بسیار زیادی دارد. این شهر بزرگترین شهر صربستان است که جاذبه های چون میکسر هاوس، کلیسای سنت ساوا، برج گالمگدان، موزه نیکوتسلا و بسیاری مکان ها و بناهای زیبای دیگر که سفری بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کاملترین تور صربستان از بلگراد و زیبایی های آن دیدن نمایید.

ساوامالا یکی از نقاط نوظهور بلگراد است، به لطف گالری ها، کافه ها و کافی نت ها که قبلا زیاد در بلگراد نبودند افراد زیادی به این مکان سرازیر شدند. در ابتدا موقتا برای میزبانی جشنواره ها استفاده می شد که  به سرعت متوجه پتانسیل این فضا شدند و به محلی دائمی تبدیل شد. اکنون، روز به روز، به فضای همکاری، گالری، کافه و مغازه های میکسر هاوس اضافه می شود.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O