مرکز خرید تجاری کیش

این بازار یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره است که با وسعت ۱۶٬۶۸۳ متر مربع  در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در 4 طبقه در نوار سیاحتی جزیره کیش جایی که بسیاری از بازارهای کیش آنجا واقع شده اند قرار دارد. مرکز تجاری کیش در سال ۱۳۷۹ احداث گردیده است.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و ، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O