مرکز خرید کوتا بیچ والک kuta Beachwalk Shopping Center

مرکز خرید کوتا بیچ والک kuta Beachwalk Shopping Center

این مجموعه یکی از مراکز خرید بالی است که اگر در طول سفرتان به این جزیره سری به آن بزنید، بی‌شک تجربه‌ای متفاوت برایتان دربرخواهد داشت. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از پروژه‌های خاص کوتا در امتداد ساحل اصلی جالان پانتیای کوتا ساخته شد. این مجتمع خرید، غذاخوری و سرگرمی اولین و تنها مجموعه این چنینی در جزیره است که طراحی خاص و منحصر به فرد آن با بازارهای سنتی و معمولی جزیره بسیار متفاوت است.

در این مرکز خرید مغازه‌هایی لوکس از برندهای مختلف و بوتیکهای متفاوت وجود دارد که می‌توانید برای خرید و سرگرمی به آنجا بروید. اگر به این مرکز خرید رفتید، حتماً از بالاترین قسمت نگاهی هم به کوتا بیندازید چون می‌گویند در قسمت غربی، دید خوبی از کوتا و غروب خورشید خواهید داشت که حیف است آن را از دست بدهید.

در ضمن، علاوه بر رستوران‌های مجللی که در نزدیکی خیابان هستند، یک فود کورت اصلی با انواع غذاهای محلی و بین المللی نیز در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید برای خوردن غذا به آن جا بروید. در کل، یادتان باشد این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در سفرتان به بالی هر وقت در ساحل کوتا بودید و احساس گرسنگی کردید یا می‌خواستید از گرمای هوا فرار کنید، می‌توانید سریع خودتان را به مرکز خرید کوتا بیچ واک برسانید

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O