مرکز خرید دی تو دی دبی Day to Day

مرکز خرید دی تو دی دبی( Day to Day )

 

مرکز خرید دی تو دی دبی فروشگاهی است که در سال 1999 در منطقه دیره در شهر دبی تاسیس شد و دارای شعب مختلفی می باشد که بزرگترین آن روبروی مرکز خرید معروف و  بزرگ سیتی سنتر می باشد .

 ضمنا شعبه دیگر آن روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبه های دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتری می باشد .

 گردشگران تور دبی امکان این را دارند که با مترو به راحتی به این مرکز خرید بروند و با هزینه بسیار مناسب و کیفیت خوب ، تمامی اجناس مورد نظر خود را تهیه کنند .

شما گردشگران تور دبی می توانید انواع پوشاک زنانه ، مردانه ، بچه گانه ، لوازم و لباسهای ورزشی ، ظرف و ظروف آشپزخانه ، وسایل تزیینی ، اسباب بازی برای کودکان ، کیف و کفش و چمدان ، لوازم الکتریکی ، لوازم تحریر و ... را در این مرکز خرید خریداری نمایید

فروشگاه های دی تو دی با دارا بودن انواع کالاها چون کیف و کفش ، پوشاک ، لوازم منزل ، وسایل تزیینی ، وسایل اشپزخانه و که با قیمت مناسب و با کیفیت خوب به مراجعه کننده ها ارائه میشود نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است .

 این فروشگاه ها از لحاظ دسترسی در موقعیت خوبی قرار گرفته است و به دلیل سرویس دهی خوب و برخورد خوب کارکنان سبب محبوبیت این فروشگاه زنجیره ای در بین مسافران و گردشگران تور دبی شده است .

 شما اگر قصد خرید سوغاتی را دارید دی تو دی مکانی ایده ال برای خرید شما به حساب می آید .



آدرس و تلفن مرکز خرید دی تو دی دبی

شما مسافران تور دبی در صورت نیاز و در خصوص سوالات خود می توانید با شماره تلفن 9988 325 4 971+ تماس بگیرید و آدرس این مرکز خرید نیز در منطقه خرید میدان بنیاس روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره می باشد .

فروشگاه دی تو دی روزانه ازساعت 9 تا 1 باز است به جز در جمعه ها که تعطیل است.

 

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O