مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور

مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور

IKEA Mall Kuala Lumpur

اگر برای سفر به مالزی از بین تورهای مختلف ، تور کوالالامپور را انتخاب کرده اید ، مطمئن باشید بهترین تقریحات و سرگرمی ها پیش روی شماست . افراد زیادی تور کوالالامپور را بخاطر فراوانی مراکز خریدش ،تنها برای خرید انتخاب می کنند و از سایر تفریحات مالزی محروم می مانند یکی از این مراکز خرید شلوغ مرکز خرید اکیا نام دارد مژده به افرادی که هم قصد تفریح و هم قصد خرید دارند : شهر کوالالامپوربا پیشرفت روزانه یکی از بهترین شهرهای مالزی برای این منظور است .

فروشگاه بزرگ آیکیا در منطقه دامنسرا از مهمترین مراکز خرید کوآلالامپور مالزی به شمار میرود. محصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ، جنس و شکل هستند.مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور این فروشگاه که از مهمترین مراکز خرید مالزی است عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد مورد استفاده در منازل و ادارات است .از مبلمان و رختخواب گرفته تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه، دفتر کار حتی اتومبیل را می توان از این فروشگاه با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کرد

از دیگر امتیازات محصولات این فروشگاه بسته بندی ابتکاری و ساده، سهولت حمل و نقل و راحت بودن باز و بست کردن آنهاست. آیکیا از جمله مراکز خرید در کوالالامپور است که فروشگاه کاملی است و مربوط به یک شرکت سوئدی است.محصولات آیکیا یک برند بسیار جذاب با طرح و رنگ مختلف هستند که می توانند هر سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهند. یکی از برجستگی های این بازار این است که امکان عبور و مرور و حمل و نقل وسایل بسیار راحت است. شما می توانید در روز های غیر تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در این مرکز حضور یابید و از محصولات دیدن و خرید کنید. در روزهای تعطیل و جمعه هم می توانید از ساعت ده صبح تا ۱۱ شب از آنجا دیدن کنید.

آدرس و تلفن مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور

آدرس مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور:Mutiara Damansara , Petaling Jaya

تلفن مرکز خرید آیکیا کوآلالامپور:0060377267777

6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O